29 september 2017

Verkiezing van de nieuwe PvdA partijvoorzitter.

Partijgenoot,

Onze partij staat deze week voor een belangrijke keuze. Die van een nieuwe voorzitter!  De uitslag van 15 maart heeft ons met de neus op de feiten gedrukt. Een nieuwe richting van onze partij is daarom noodzakelijk.  Niet straks, maar nu.

We zijn het vertrouwen van onze achterban kwijtgeraakt. Maar hoe gaan we dat vertrouwen terugwinnen? En wie heeft daar de beste ideeën voor?

Sinds dinsdag 26 september zijn de stembussen open voor de ledenraadpleging voor partijvoorzitterschap van de PvdA.

LAAT JE STEM HOREN!

De stemcodes zijn op dinsdag 26 september om 00:00 uur aan alle leden verstuurd per mail of anders per post. De stembussen sluiten op woensdag 4 oktober aanstaande.

Informatie over de verkiezing

Er is een mooie PvdA-website ingericht: https://www.pvda. nl/voorzittersverkiezing/

Wij hebben als team Oosenbrug en Oosterwijk de volgende website gemaakt: www.pvdanders.nl

Nelleke Vedelaar heeft deze website met informatie over haar kandidatuur: www. nellekevedelaar.nl

Opkomst is betrokkenheid

Onze mooie partij is gebaat bij een hoge opkomst, zodat de nieuwe voorzitter met een sterk mandaat kan beginnen aan de zo noodzakelijk wederopstanding van onze partij. Nederland wordt er namelijk niet leuker op zonder een sterke PvdA. De betrokkenheid van onze leden is essentieel. Ook voor de tijd die gaat komen richting de gemeenteraadsverkiezingen van volgend jaar.

Met vriendelijke groet,

Gerard Oosterwijk en Astrid Oosenbrug

en het Team #PvdAnders

Waar ben je naar op zoek?