Dilek Kucuksanturk

dilek.kucuksanturk@gmail.com

PvdA wil historische rondvaartboot Van der Valk

door Dilek Kucuksanturk op 9 november 2013

In een brief aan Van der Valk heeft Dilek Bilgen-Kucuksanturk het concern de suggestie gedaan om te kiezen voor een historische rondvaartboot in de Hoornse haven.

PvdA komt op voor bomen Muntpark

door Dilek Kucuksanturk op 24 september 2013

De PvdA is enorm geschrokken van het voornemen van de gemeente om ongeveer 85 bomen te kappen om het kunstwerk De Naald zichtbaar te maken. Het kunstwerk is fraai, maar het kappen van zo veel bomen staat niet in verhouding met hetgeen het kunstwerk dient te beogen.

PvdA wil geen salonschepen aan Houten Hoofd

door Dilek Kucuksanturk op 9 juli 2013

Dilek Kucuksanturk heeft namens de PvdA vragen gesteld m.b.t. de overhand van de witte vloot in de historische haven. Het Houten Hoofd behoort primair een locatie van de bruine vloot te zijn.  Hieronder is de brief met vragen te lezen.

PvdA-Hoorn stelt vragen over leefbaarheid Grote Waal

door Dilek Kucuksanturk op 3 mei 2013

Op 29 januari is de fractie van de PvdA op werkbezoek geweest bij Verenigde Huurders de Boog in de Grote Waal. Diverse zaken zijn daarbij besproken. Ook de leefbaarheid van de wijk is aan de orde gekomen. Door de bestuursleden is aangegeven dat het met betrekking tot de leefbaarheid diverse zaken niet goed gaan.