28 mei 2015

PvdA-Hoorn in actie voor voedselbank

Op 30 mei houdt de PvdA-Hoorn een supermarktactie voor de Voedselbank Westfriesland. Tussen 9.00 en 15.00 uur worden klanten van Deen Supermarkt Huesmolen gevraagd om een extra boodschap aan te schaffen en te doneren aan de Voedselbank.

Ruim twintigduizend gezinnen melden zich wekelijks bij de Voedselbanken in Nederland voor een voedselpakket. Steeds meer mensen hebben moeite om de eindjes aan het einde van de maand aan elkaar vast te knopen in deze zware economische tijden. Gezinnen met kinderen groeien op in armoede en dat is voor de PvdA onverteerbaar. Mensen die boodschappen doen worden opgeroepen om een extra pak pasta, pannenkoekenmix of tomatensaus te kopen. Want juist voor die mensen die een extra steuntje in de rug kunnen gebruiken moeten we creatieve oplossingen bedenken waarmee we hen vooruit kunnen helpen.

Wilt u ook een steentje bijdragen? Kom dan op 30 mei naar supermarkt Deen aan de Huesmolen en laat uw hart spreken voor de voedselbank.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Kholoud al Mobayed, 06-21195883

Waar ben je naar op zoek?