4 maart 2018

PvdA organiseert “Krokettenoverleg” op de markt Kersenboogerd

Op de markt in de Kersenboogerd gaan PvdA-Hoorn kandidaat gemeenteraadsleden Anne-Marie Meijer en Thomas de Groot dinsdag 6 maart in gesprek met wijkbewoners over het bestrijden van armoede. Alle inwoners zijn welkom om een kroketje mee te happen tussen 11.00 en 12.30 uur.

Armoedebestrijding

Een van de speerpunten in het PvdA-Hoorn verkiezingsprogramma blijft armoedebestrijding. Er is veel bereikt, maar het kan altijd beter. En naar wie kan je beter luisteren, dan naar de mensen die het direct aangaat of die er via familie of vrienden mee te maken hebben? Praat mee over het doorzetten van onze aanval op de armoede.

Van harte welkom

Anne-Marie en Thomas nodigen u van harte uit om tijdens het weghappen van een lekkere, warme kroket te praten over hoe het beter kan. Graag horen zij van u wat er nodig is om de armoede in Hoorn te bestrijden. Hoe kan PvdA-Hoorn deze mensen nog beter bereiken? Aan welke voorzieningen hebben ze behoefte? En hoe kan de gemeente hierbij helpen?

Meer info?
Anne-Marie Meijer

Waar ben je naar op zoek?