8 februari 2014

Roze Love Poison Valentijnsdag Coctail

Op Valentijnsdag, vrijdag 14 februari, organiseert de PvdA-Hoorn een roze Love Poison Valentijnsdag Coctail. Met deze sprankelende bijeenkomst voor lesbiennes, homo’s, biseksuelen, transgenders en transseksuelen (LHBT) en alle andere geïnteresseerden wil de PvdA-Hoorn onderstrepen hoe belangrijk het is dat iedereen in Hoorn zichzelf kan zijn.

Toost op de liefde
Daarom toosten wij op 14 februari op de liefde en op een mooie en zorgenloze toekomst.
De roze Love Poison Valentijnsdag Coctail vindt plaats in de Oude Stadskroeg aan het Kerkplein 33 in Hoorn. Vanaf 20.00 uur staat de deur open voor LHBT’ers en andere belangstellenden.

De PvdA-Hoorn heeft zich in de afgelopen jaren succesvol ingezet voor verbetering van de positie van LHBT’ers in onze stad en regio, onder meer middels drukbezochte debatavonden in Het Kantoor van de Buurman en door aan te dringen op een gemeentelijke subsidies voor het Roze Netwerk en Transgenders Hoorn. Meer informatie over de PvdA-Hoorn? www.pvdahoorn.nl , www.facebook.com/PvdAHoorn of [email protected]