De campagne is in volle gang!

9 maart 2022

De campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2022 is in volle gang. Kandidaat-raadsleden van verschillende politieke partijen waren overal in de gemeente te vinden. Ook wij konden uiteraard niet stil zitten.

Onze kandidaten Arnica Gortzak, Arnold Wegner, Lisa Klinkenberg, Youssef Nassiri en Adriaan Achterberg hebben aan meerdere activiteiten deelgenomen. Zo hebben we op nationale complimentendag (1 maart) en internationale vrouwendag (8 maart) meerdere mensen in het zonnetje gezet. Ook hebben de kandidaten deelgenomen aan verschillende debatten. Zo heeft Arnold het woord gedaan tijdens het ondernemersdag op het stadshuis, Lisa tijdens het jongerendebat bij het Werenfridus en Arnica tijdens het grote lijsttrekkersdebat in het Park Schouwburg.

Bovendien krijgen we ook veel steun van PvdA’ers buiten de gemeente. Zo heeft PvdA eurloparlementariër Paul Tang in een filmpje de bewoners van Hoorn, Blokker en Zwaag opgeroepen om te stemmen op PvdA-Hoorn.

De laatste paar dagen voor de verkiezingen is er op 10 maart nog het scholierendebat op de Copernicus en op 12 maart nog de verkiezingsmarkt in de binnenstad. Uiteraard zijn wij daar ook aanwezig!