8 maart 2023

Kandidaat Tim Wagelaar op bezoek in Hoorn

Er staan weer verkiezingen voor de deur. Op 15 maart kunnen we stemmen voor de provinciale staten en de waterschappen. Eén van de kandidaten voor de provinciale staten in Noord-Holland is Tim Wagelaar, kandidaat nummer 4 op de lijst van de PvdA. Hij is woonachtig in Amstelveen, is momenteel bezig met zijn afstudeerscriptie voor de Master Bestuurskunde en heeft al ervaring als duo-commissielid in de provincie. Op 8 maart kwam Tim langs in Hoorn en mocht onze PvdA-fractie hem verwelkomen. Raadslid Lisa Klinkenberg heeft Tim meegenomen langs verschillende ontwikkelingen in Hoorn die ook voor de provincie van belang zijn, zoals de ontwikkelingen in de Poort van Hoorn, het stadsstrand en hoe we als gemeente en provincie omgaan met het slavernijverleden. Ook fractievoorzitter Arnica Gortzak kon even aanhaken bij het bezoek van Tim.

Tim en Arnica kijken naar het toekomstige stadstrand

Na een wandeling door de stad zijn Tim en Lisa bij het Taalhuis Westfriesland, onderdeel van het Vrijwilligerspunt, langsgegaan. Tim gaf aan interesse te hebben in het thema laaggeletterdheid en wilde graag meer weten over de verschillende initiatieven en benodigdheden binnen de provincie. Tim en Lisa werden hartelijk ontvangen door Mariska Woudenberg van het Taalhuis en ze nam ons mee in wat het Taalhuis precies doet, hoe het netwerk eruit ziet en wat de ervaringen zijn met laaggeletterdheid binnen de regio.

Tim bij het Vrijwilligerspunt

Al met al was het een leuke en leerzame dag waarbij ervaringen vanuit de provincie Noord-Holland en de gemeente Hoorn werden uitgewisseld! Weet je nog niet op wie je wil stemmen? Overweeg dan om op Tim Wagelaar te stemmen: een jonge, gedreven en zeer geïnteresseerde sociaaldemocraat!