Leefbare dorpslinten? Doe mee met ons onderzoek!

26 mei 2022
๐Œ๐ž๐ž๐๐ž๐ง๐ค๐ž๐ง ๐จ๐ฏ๐ž๐ซ ๐๐ž ๐ฏ๐ž๐ซ๐ค๐ž๐ž๐ซ๐ฌ๐ฌ๐ข๐ญ๐ฎ๐š๐ญ๐ข๐ž ๐จ๐ฉ ๐๐ž ๐๐จ๐ซ๐ฉ๐ฌ๐ฅ๐ข๐ง๐ญ๐ž๐ง ๐ข๐ง ๐™๐ฐ๐š๐š๐  ๐ž๐ง ๐๐ฅ๐จ๐ค๐ค๐ž๐ซ? ๐•๐ฎ๐ฅ ๐๐š๐ง ๐ข๐ง ๐Ÿ“ ๐ฆ๐ข๐ง๐ฎ๐ญ๐ž๐ง ๐š๐ง๐จ๐ง๐ข๐ž๐ฆ ๐๐ž ๐ฏ๐ซ๐š๐ ๐ž๐ง๐ฅ๐ข๐ฃ๐ฌ๐ญ ๐ข๐ง ๐ฏ๐จ๐จ๐ซ ๐Ÿ” ๐ฃ๐ฎ๐ง๐ข. ๐“๐จ๐ž๐ฅ๐ข๐œ๐ก๐ญ๐ข๐ง๐  ๐ฌ๐ญ๐š๐š๐ญ ๐ก๐ข๐ž๐ซ๐จ๐ง๐๐ž๐ซ
Klik hier om naar de vragenlijst te gaan
๐–๐š๐š๐ซ๐จ๐ฆ
Omdat de gemeenteraad via de mobiliteitsvisie heeft besloten dat er op de linten cruciale keuzen moeten worden gemaakt. Wij vinden dat dit met jullie – bewoners, ondernemers en andere belanghebbenden – moet gebeuren.
๐–๐š๐ญ
Nu zijn de dorpslinten vooral ingericht voor de doorstroming van de auto. Wij vinden leefbaarheid en ruimte voor voetganger, fietser en minder validen. Wij zijn benieuwd welke problemen er nu zijn en welke wensen jullie hebben.
๐•๐ž๐ซ๐ฏ๐จ๐ฅ๐ ๐ฌ๐ญ๐š๐ฉ๐ฉ๐ž๐ง
Als de problemen herkent worden willen we graag aandacht vragen bij het college.