Ombudsteam

We weten dat we niet alles weten, maar we weten WEL waar we antwoorden kunnen vinden en aan wie we eventuele vragen kunnen stellen.

De PvdA-Hoorn heeft een eigen ombudsteam.

Alle inwoners van Hoorn kunnen daar terecht met vragen over bijvoorbeeld huur, werk, zorg, WMO, uitkeringen, belastingen, regels en wetten. Samen zoeken we een antwoord op uw vraag, en eventueel een oplossing voor uw probleem. Bovendien kunnen we problemen die specifiek de gemeente Hoorn betreffen terugkoppelen naar onze raadsleden.

Het team bestaat uit Richard Hagen en Adriaan Achterberg.

Richard is jurist. Hij is momenteel manager en coördinator van de Rechtswinkel West-Friesland. Hij was vroeger werkzaam bij de afdeling juridische zaken van de gemeente Hoorn als ambtelijk secretaris voor de regionale ombudscommissie.

Van Richard mag u dus de nodige kennis van wetten en juridische zaken verwachten. Richard Hagen: wr.hagen@quicknet.nl.

Adriaan heeft de opleiding tot ziekenverzorgende gevolgd, en later de HBO opleiding Arbeidsverhoudingen en Personeelswerk. Hij is gediplomeerd bedrijfsmaatschappelijk werker.

Adriaan is werkzaam geweest als coördinator bij het Regionaal Dienstencentrum West-Friesland, en als huisbezoeker, klussenhulp en tuinhulp bij WonenPlus. Ook is hij actief geweest binnen het vakbonds(-jongeren)werk van NVV en FNV, OR-lid en lid van het Ombudsteam PvdA-Lelystad. Contact het liefst via mail: adriaan@hetnet.nl.

Telefonisch tussen 10.00-16.00 uur: 0683242438.

Vragen staat vrij. Onze adviezen zijn gratis. Alle inwoners van Hoorn kunnen gebruik maken van het Ombudsteam. U hoeft dus geen lid te zijn van onze partij.

Contactformulier

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.